Katarina Vitić Modić po zanimanju je diplomirani ekonomista. Završila je smer marketing, a već u prvoj godini fakulteta priključila se Marketing Workshop radionici na Ekonomskom fakultetu. Od člana PR tima, preko menadžera PR tima, nakon godinu ipo dana u radionici postala je predsednik iste, a zahvaljujući toj funkciji se prvi put susrela sa koordiniranjem većeg broja ljudi i kreiranju strateških planova raznih projekata i dogadjaja.
Ljubav prema digitalnom marketingu je otkrila kada je odlučila da pomogne prijateljima u kreiranju sadržaja na društvenim mrežama kako bi promovisali svoje proizvode i usluge. Prvih godinu dana je besplatno vodila profile ljudima iz njenog okruženja, učila, istraživala i isprobavala razne strategije rasta, koje ke kasnije primenila na svoj profil.
Danas njeni profili na društvenim mrežama broje više od 80.000 ljudi i doseg od milion pregleda profila mesečno. Paralelno sa studijama, počela je da radim uslužno vođenje profila na Instagramu i shvatila da je to ono čime želi da se bavi.
U decembru 2021. sa partnerom Strahinjom, kreirala je brend VideoBox, koji je zahvaljujući društvenim mrežama za kratko vreme privukao velike simpatije. U martu 2022. ostvarili su partnerstvo sa Aleksandrom Jovičićem, 26-godišnjim veteranom digitalnog marketinga i industrije razvoja poslovanja, koji je razvio brojne svetske brendove i danas je direktor Executive Digital Holding Grupe. Danas VideoBox Gifts posluje u celom svetu sa centralom u Srbiji i svakoga dana usrećuje mnoge širom sveta.
- Šta vas je motivisalo da započnete svoju karijeru u marketingu i vođenju profila, i kako ste se razvijali u ovoj oblasti?
Vođenjem profila na društvenim mrežama započela sam da se bavim još tokom studentskih dana, u početku iz hobija. Naime, vodila sam profile svog frizera, kozmetičarke i manikirke u zamenu za njihove usluge. Ubrzo sam primetila, a i oni su mi potvrdili, da je došlo do značajnog porasta njihovog poslovanja. Tako sam postepeno učila i pohađala različite kurseve, ne sluteći da će ovaj posao postati moj profesionalni put. S vremenom sam počela da naplaćujem svoje usluge, a danas sa ponosom mogu reći da vodim tim od šest osoba koje svakodnevno rade na kreiranju sadržaja za naše klijente.
- Kako balansirate svoj uspešan posao i ulogu buduće mame? Koje strategije koristite za upravljanje svojim vremenom i energijom?
Trenutno se ne suočavam sa izazovom balansiranja, barem ne još uvek. 😂 Radim punom parom, kao da nisam u drugom stanju, ali već planiram kako ću uspostaviti ravnotežu kada beba stigne u decembru. Trenutno se osećam odlično i nastavila sam da radim istim tempom, jer zaista uživam u onome što radim. Kada beba dođe, nemam nameru da se potpuno povučem iz posla, već planiram da korigujem svoj način rada i bolje se organizujem kako bih uskladila nove obaveze sa profesionalnim angažmanima.
- Koji su najveći izazovi u vođenju profila i konsultacijama i kako ste ih prevazišli?
Najveći izazov u vođenju profila i konsultacijama definitivno je komunikacija sa ljudima. Svakodnevno sam u kontaktu sa sve većim brojem klijenata, kao i s potencijalnim klijentima. Rad sa ljudima zahteva značajnu količinu energije i strpljenja, a često može biti prilično izazovan. Ipak, kroz godine iskustva, razvila sam veštine koje mi pomažu da uspešno prevaziđem te izazove. Ključ je u postavljanju jasnih očekivanja, pažljivom slušanju i prilagođavanju pristupa svakom pojedincu. Na taj način uspevam da održim kvalitetnu komunikaciju i postignem dugoročne rezultate, a to je ono što ovaj posao čini dinamičnim i zanimljivim.
- Kako vidite budućnost marketinga i digitalnih profila, i koje promene očekujete u ovoj oblasti?
Budućnost marketinga na društvenim mrežama vidim u kratkim, sažetim formatima sadržaja koji pružaju stvarnu vrednost korisnicima. Umesto da se fokusiraju na samopromociju, brendovi će sve više deliti korisne i relevantne informacije koje zadovoljavaju potrebe šire publike. Takođe, vidim ogroman potencijal u influenser marketingu, sa posebnim naglaskom na mikro influensere.
U tom kontekstu, želim da istaknem značaj prve aplikacije na našim prostorima za povezivanje influensera i brendova pod nazivom Goocha. Moj tim i ja radimo na razvoju ove aplikacije više od 2 godine. Platforma efikasno povezuje obe strane, omogućavajući i manjim i većim brendovima da iskoriste sve veći potencijal mikro influensera. Verujem da ćemo u bliskoj budućnosti svedočiti značajnim promenama u marketinškim strategijama, gde će fokus biti na autentičnosti i neposrednoj vezi s publikom, a Goocha će igrati ključnu ulogu u toj transformaciji.
- Šta biste savetovali ženama koje tek ulaze u svet marketinga i digitalnog vođenja profila?
Moj savet ženama koje tek ulaze u svet marketinga i digitalnog vođenja profila je da se ne boje da budu autentične i da stalno uče. U ovom dinamičnom svetu, važno je razvijati sopstveni glas i stil koji vas izdvaja od drugih. Budite dosledne, strpljive i otvorene za nove ideje i tehnologije.
Takođe, izgradnja snažnih odnosa sa klijentima i saradnicima je ključna – komunikacija je srž uspeha u ovoj industriji. Ne zaboravite da investirate u svoje znanje i veštine, jer marketing i digitalne platforme neprestano evoluiraju. Najvažnije je da verujete u sebe i svoj potencijal. Vaša perspektiva i kreativnost mogu doneti nešto novo i vredno ovoj industriji.