Porodična priča iz Kruševca osvaja svetsku scenu! Jelena Miletić, osnivačica brenda Gala Product i članica Kluba preduzetnica Udružene, predstaviće Srbiju na prestižnom međunarodnom sajmu Fruit Attraction 2025 u Madridu. Njeni hladno ceđeni sokovi, bez konzervansa i šećera, privukli su pažnju globalnog tržišta kao primer kvaliteta, tradicije i inovacije iz naše zemlje.
Iz srca Kruševca stiže priča o malom porodičnom biznisu koji je izrastao u veliki brend prirodnih sokova. Gala Product, iza koga stoji Jelena Miletić, članica Kluba preduzetnica Udružene, postaje ponos Srbije jer će svoje proizvode predstaviti na Fruit Attraction 2025 – jednom od najvažnijih svetskih sajmova voća i povrća koji se održava odod 30. septembra do 2. oktobra 2025 u Madridu.
Ovaj sajam okuplja preko 2.000 izlagača iz više od 56 zemalja i smatra se ključnim mestom susreta proizvođača, distributera i trgovinskih lanaca iz celog sveta. Prisutnost na njemu znači priliku da se mali domaći brend pozicionira rame uz rame sa svetskim gigantima prehrambene industrije.

„Za nas je ovo ogromna čast i potvrda da Srbija ima proizvode koji mogu da pariraju svetskim standardima. Gala Product nije samo sok – to je emocija, tradicija i poverenje upakovano u svaku flašu. Naš cilj je da pokažemo da domaće može da bude najbolje“, kaže Jelena Miletić.
Gala Product sokovi nastaju od najkvalitetnijeg voća iz domaćih voćnjaka. Svaki plod se ručno bira, pažljivo cedi i flašira bez ikakvih dodataka. Ni kap konzervansa, ni gram šećera – samo čista priroda. Upravo to ih čini jedinstvenim i savršeno uklopljenim u globalne trendove zdrave ishrane i održive proizvodnje.
Učešće na sajmu nije samo poslovna šansa, već i snažna poruka svetu – da Srbija ima ljude, ideje i proizvode koji mogu da osvoje najzahtevnija tržišta. Jelena Miletić ističe da je to pobeda svih malih proizvođača, jer svaki uspeh jednog domaćeg brenda otvara vrata i drugima.
Fruit Attraction 2025 biće i prilika da se srpski proizvodi predstave u novom svetlu: kao moderni, inovativni i kvalitetni, ali i kao čuvari tradicije i autentičnog ukusa Balkana.

- Kako je nastala ideja da pravite baš hladno ceđene sokove, i šta vas je inspirisalo da krenete tim putem?
Ideja je došla iz naše svakodnevnice i ljubavi prema prirodi. Oduvek smo želeli da ponudimo proizvod koji je potpuno prirodan, bez aditiva i šećera, nešto što i mi sami pijemo i dajemo svojoj deci. Hladno ceđeni sokovi su nam se učinili kao najlepši način da voće iz naših voćnjaka pretočimo u flašu, a da zadrži sve svoje hranljive materije i pravi, iskonski ukus. Inspiraciju smo pronašli u želji da pokažemo da domaće može biti vrhunskog kvaliteta i da Srbija ima ogromne potencijale u zdravoj proizvodnji. - Šta za vas lično i za vašu porodicu znači to što ćete predstavljati Srbiju na jednom od najvećih svetskih sajmova voća i povrća u Madridu?
To je ogromna čast i ponos. Za nas je to priznanje da je naš trud prepoznat, ali i odgovornost da dostojno predstavimo Srbiju. Porodica je uvek bila deo ove priče, pa ovo nije samo naš poslovni uspeh – već zajednički san koji živimo. - Na koji način učešće na “Fruit Attraction” može otvoriti vrata novim tržištima i saradnjama za vaš brend?
Sajam je prilika da nas upozna ceo svet – da pokažemo šta radimo i da ostvarimo kontakte sa distributerima, trgovinskim lancima i partnerima koji inače ne bi došli do nas. To je šansa da naše sokove probaju ljudi iz različitih kultura i tržišta i da otvorimo vrata ka izvozu i širenju brenda van granica Srbije. - Kako će se vaša priča o “prirodi u svakoj kapi” uklopiti u globalne trendove zdrave ishrane i održive proizvodnje?
Svet sve više traži proizvode koji su prirodni, autentični i proizvedeni na održiv način. Naša priča upravo to nosi – voće iz domaćih voćnjaka, pažljiva obrada i proizvodnja koja čuva sve ono najbolje što priroda daje. Time ne pratimo trendove, već živimo ono što jeste suština – zdravlje, prirodnost i odgovoran odnos prema zemlji iz koje sve potiče. - Koju poruku želite da prenesete drugim malim i srednjim preduzetnicima u Srbiji – zašto je važno da se odvaže i izađu na međunarodnu scenu?
Želim da poručim da hrabrost otvara vrata. Kada izađemo van granica, vidimo koliko naš rad i kvalitet imaju vrednost i koliko svet to ceni. Srbija ima sjajne proizvode i preduzetnike, i ako se povežemo sa svetom, možemo postići mnogo više nego što mislimo. - Da li mislite da ovakvi događaji mogu pomoći da svet drugačije gleda na kvalitet srpskih proizvoda?
Apsolutno da. Na ovakvim manifestacijama svet upoznaje lice Srbije koje nije stereotipno, već moderno, kvalitetno i inovativno. Naš cilj je da pokažemo da Srbija ima proizvode koji mogu stati rame uz rame sa najpoznatijim svetskim brendovima. - Šta biste voleli da ljudi zapamte kada probaju vaš sok – samo ukus ili i priču koja stoji iza njega?
Želeli bismo da zapamte oboje. Da ih ukus podseti na detinjstvo i domaće voće iz bašte, ali i da kroz našu priču o porodici, zemlji i prirodi shvate da svaka flaša sadrži deo naše ljubavi, rada i posvećenosti. Sok nije samo proizvod – to je emocija pretočena u flašu.


