Još tokom studija na Poljoprivrednom fakultetu gde se obrazovala za tehnologa proizvodnje mesa, Katarina Tasković je sa svojim roditeljima pokrenula klanicu pilića u Pančevu.
U međuvremenu je počela da se bavi i trgovinom pilićima, konkuriše na državne tendere i gradi bogatu listu institucija koje je snabdevala.Pokrenula je i Pileći dućan, prodavnice uglavnom otvarane na pijacama u kojima se prodaju pileće meso i gotova jela, a ubrzo nakon toga i ekspres restorane pod istim imenom.
Iz najveće tragedije, a sa najviše vere i snage pokreće La Grupaciju, a prvi „član“ nove poslovne grupe je postao La Mokosh, modni brend za žene, a ubrzo nakon toga otvara i prvi centar La Medic u kojem se nude usluge preventivne medicine i nege žena. Posebno popularan je njen La mama ketering.
- Kako ste došli na ideju da pokrenete La grupaciju i Pileći dućan, i šta je bilo ključno za uspeh vaših prvih poslovnih poduhvata?
Moj početak počinje davno i ja jednostavno, sada iz ove perspektive, iskustva i saznanja mogu slobodno da kažem JA VOLIM POSAO(BIZNIS), da stvaram i gradim.
Za mene je posao kao dete kada gajite, pokrenete neku priču i onda to radite i radite, istrajno i konstantno,i onda kako rastete vi, tako raste i vaš posao. Te tako to izgleda ovako: Prvo je bilo klanje u kućnoj radinosti, pa prodaja na pijacama i komšijama, zatim lagano rasteš i nastaje širenje, pa prodaja na više pijaca, pa prodaja na veliko (tu pričamo o godinama) i sve vreme konstantno ulažem u posao, mašine, ljude i sebe.
Zatim idu farme, uzgoji, hrana, pa lanac maloprodaja i restorana Pileći Dućan. 2019/2020god. pogon za sekundarnu sirovinu (mesnih odpadaka) i izvoz za Kinu.
Ovde se pravi jedan rez i posle 25 godina izlazim iz mesne industrije, odnosno poljoprivrede.
Razvod, bankrot, odlazak moje ćerkice Lale. Nova spoznaja života sa dva anđela, jednim na zemlji
mojim sinom Leom i jednim na nebu, mojom ćerkicom Lalom.
Posle dve godine se vraćam, ali ovoga puta neka nova ja,i pokrećem priće koje su u tom trenutku nešto što ja jako volim i nešto što mi je motivacija, nada da nastavim dalje. Odlučujem da napravim La Mokosh – brend kaputa i kaput džempera i uživam u tome, jer pokreće jednu priču koja je veća od mene same, priča u kojoj su uključene ženice iz cele Srbije, sa svojim ručnim radovima, vezovima, prelepih materijala.
Paralelno sa time pravim i priču La medica koji mi puni srce prema lepoti, nezi čoveka. I naravno u mom slučaju ništa bez hrane i celokupne priče koja je nastala a to je LA MAMA proizvodnja hrane: ketering,restorani. Želja da uvek svi oko mene budu siti.
A kada pogledate celu sliku vidite da ih povezuje jedna reč, sve HEDONIZAM života.
Trenutno najveći aspekt mi je na hrani: Zašto? Zato što mi je to poznato i zato što će to dati nastavak ove dve prethodne priče, da kažem lagano se krčkaju.
RAD, RED, DISCIPLINA I ISTRAJNOST, KONSTANTNOST. Da to je sve potrebno,i to je ono što mi daje ključnost za uspeh. Ne znam, možda se stvari prave preko noći, možda se prave bez ovih stvari; ali mislim da je onda tu potrebno par stvari da bi to bilo tako: Bogatstvo koje imaš, sopstveno, nasledno, porodica ili nekim spajanjem pa onda možeš da radiš onako lagano, pa znaš za par godina ti bez muke napraviš neki svoj krug klijenata i mušterija. I to je legitimno i pozdravljam.
Svako je došao ovde da iskusi razna iskustva i lekcije pa samim tim nekome ide lakše, nekome ide teže. I to nikada ne treba zamerati drugima već uživati i gledati, pohvaliti i naučiti, koja je to lepota raznolikosti. Ponekada i sreća.
Ali eto ja sam neko ko je do sada sve napravila i uradila na ovaj svoj način, gradeći u sebi sve vreme vrline, koje me podstiču da nastavim dalje. Učeći sebe, ok, teško je, ali ajde da napravimo da bude izazovno.
Ok pala sam; ajde da napravimo, bravo ustaj, dosta je bilo leškarenja.
Ok moraš ,moraš dalje, još – Ajde život je lep, sada će biti bolje.
Ok potrebna mi je pomoć; Super u moj život ulaze neki novi divni ljudi koji mi pomažu, koji me oplemenjuju i tako redom.
- Koji su najveći izazovi koje ste imali u širenju vaših poslovnih aktivnosti i kako ste ih savladali?
Jedni od najvećih izazova su ljudi, učim svaki dan i svaki dan rastem sa njima. Kako rasteš, tako rastu i potrebe za saradnicima. E tu ; Nalazim, razumem, prihvatam, tragam i konstantno se trudim da u tom sektoru koji me i najviše troši da nađem ljubav, razumevanje, podršku, motiv, a opet da istrajemo zajedno na tom putu koji se zove život, a u njemu mi delimo posao. To je priča za sebe stvarno i zahtevala bi baš dugo pisanje i debatu.
- Kako usklađujete razvoj različitih poslovnih segmenata kao što su La Mokosh i La Medic, i koje strategije koristite za upravljanje različitim brendovima?
Različitosti usklađujem i kada se naučiš na promene koje su sastavni deo tvoga života i kada shvatiš da je ta različitost biznisa, ljudi i saradnika ustvari tvoj prostor za rast, tada to postaje takvo polje igre i razigranosti da jednostavno uživaš u svim aspektima.
Ali opet napominjem neke stvari u tom rastu i razvoju otpadnu, neke ostanu, neke nastaviš, neke miruju i čekaju pravo vreme.
- Šta vas najviše inspiriše u vašem radu i kako vidite budućnost svojih brendova u narednih pet godina?
Strpljenje.
- Kako pristupate zapošljavanju i motivisanju svog tima, i koje vrednosti smatrate ključnim za uspeh u vođenju biznisa?
Šta me motiviše – Rast, razvoj, stvaranje, novi ljudi, ekspanzija. A samim tim i tako vidim svoje poslove i sebe za pet godina da smo veći, poznatiji, iskusniji, pozicioniraniji, vidim nas kao prepoznatljiv brend. I radujem se šta će mi to doneti neke nove stvari, nove ljude, nove izazove, nova iskustva
ŽIVOT JE IGRA , AKO ZNAŠ DA SE IGRAŠ.